بازارایابی
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت
تعداد صفحات: 10
تاثیر فرهنگ بازارایابی را به سورضه ی و موثر بودن بازاریابی تعیین نماید، در حالیکه سایز شرکنپت خصوصی و حیطه جغرافیایی را ثابت نگاه میدارد.
تحت شرکتها، براساس قدرت فرهنگ بازایابی در شرکت، به گروههایی دسته بندی می شوند و سه دسته مجزا و مشخص نتیجه می شود که عبارتند از:
شرکت هایی با یک فرهنگ بازاریابی و بسیار قوی و مستحکم،( طبق مقیاس های نکته ای 20/2 تا 1)
شرکت هایی با یک فرهنگ«قوی»( از 3 تا 21/2).
شرکتهایی با یک فرهگ « تا حدیقوی و مستحکم» ( از 6 تا 1/3)
داده های مندرج در جدول V فمیانگین گروها و تست های F را برای چهار بهد موثر بودن و سودمندی بازاریابی، آشکار می سازد. ستون نخست ارزشهایF و Fmc ، نتایج برای تست های طراحی تک فاکتوری برای اثرت فرهنگ بازاریابی به تنهایی را نشان می دهند. ستون دوم، Fcm/s ،ارزش های شرطیF به مینای تأثیر فرهنگ بازاریابی پس از خارج ساختن یا تنظیم کردن برای اثرات سایز شرکت را نشان میدهد. ستون دوم،Fmc/gs ، تست های F برای فرهنگ بازاریابی پس از خارج کردن تأثیرات حیطه جغرافیایی را نشان میدهد.
اینطوری مشخص شد که نتایج بسیار پر اهمیت و زیاد برای طراحی تک فاکتوری و نیز برای تست های شرطی بوده است پس از خارج ساختن سایز شرکت و حیطه جغرافیایی یا تنظیم سازی آنها.
تأثیر پر اهمیت و معنا دار فرهنگ بازاریابی:
تفاوت های مهم و معنا دار بین شرکت ها بنا به اهمیت بسیار زیاد، بالا و متوسطی که برای فرهنگ بازاریابی قایل هستند، برای هر یک از آیتم های موثر بودن بازاریابی، برای طراحی تک فاکتور می باشد. تأثیر مهم فرهنگ بازاریابی به هر مولفه
موثر بودن آن پس از کنار گذاشتن اثرات حیطه جغرافیایی و سایز شرکت، باقی ماند کهH3 ,H2 را حمایت می کند. این یافته ها برای رابطه بسیار قوی بین فرهنگ بازار یابی و موثر بودن برای شرکت های خدماتی و کنترل امتیاز قابل
می شوند.
خلاصه و مشکلات سرپرستی:
خلاصه: نتایج این مطالعه را نشان می دهد که بین نوع فرهنگ بازاریابی که یک شرکت خدماتی دارد و درجه موثر بودن بازاریابی آن شرکت، یک رابطه مثبت قوی وجود دارد. حتی وقتی اثرات امکانپذیر سایز شرکت و حیطه جغرافیایی راکت را بگذاریم، این رابطه بین فرهنگ و موثر بودن آن، معنا دار باق خواهد ماند. به عبارت دیگر، تعداد کار در یک سازمان خدماتی خاص کار می کنند( مثلاً 5 یا500) و حیطه جغرافیایی شرکت ( مثلاً محلی است یا جهانی) به طور معنا دار، تأثیراتی که فرهنگ،موثر بودن دارد و احتمال و میانه سازی نی کنند. در حالیکه هر مولفه از موثر بودن، صادرات یکمولفه فرهنگ خاص( کیفیت خدمات) معمولاً به مولفه موثر بودن بستگی دارند که به آن مربوط هستند. حمایت از تئوری ها: این یافته ها ارش بازار مبنی بر پایداری حمایت به عمل می آورند به علاوه، یافته های این تحقیق با مطالعه ای که رابطه معنا دار بین فرهنگ بازاریابی و سود دهی و اهمیت فرهنگ بازاریابی و ساز مانی را گزارش داده است، همخوانی دارند. با اینحال ،حمایت از تئوری ها و یافته ها در کل برای بازاریاب های شرکت های خدمات چه معنا داریدارد؟
مشکلات سرپرستی:
اولین مشکلی که این بررسی برای مدیران شرکتهای خدمات قابل است این می باشد که یک فرهنگ بازاریابی مجزا و مختص ممکن است مورد نیاز باشد اگر یک سطح خاصی از موثر بودن بازاریابی مطلوب نظر باشد. مدیران با علم به رابطه ای مستحکم بین فرهنگ یا بازاریابی و موثر بودن، خواهان درچه خاصی از موثر بودن بازاریابی هستند که بیشتر فعالیت مفاهیم نمونه ای مدیریت بازاریابی دارند مربوط هستند. بخصوص، مدیران شرکت های خصوصی، باید معنای دقیق و روش، فرهنگ بازاریابی را درک کنند سپس استراتژی یا شیوه هایی را تدبیر کنند برای فرهنگ بازریابی مطلوب.
نیازهای بلند مدت مشتریان:
مشکل دیگران بررسی حمایت کننده از تئوری مبتنی به این است که شرکتی که خواهان موثر بودن بازاریابی است شرکتی باشد، فرهنگ آن متمرکز باشد به نیازهای بلند مدت مشتریان، از یک چشم اندازکاربری، تئوری ارزشی بازاری چنین مطرح می دارد که تصمیم گیری های عمدۀ درون یک شرکت باید به عنوان سرمایه گذارس تلقی شوند. از اینرو، تصمیم گیری مبنی به ارتقای خدمات، ابداع و ابتکار و غیره .. می بایست بر مبنای برگشتی احتمالی، ارزشیابی شوند به عبارت دیگر این سرمایه گذاری ها احتمالاً به رضایت مندی بلند مدت مشتری منجر خواهدشد که به نوبۀ خود احتمالاً منتفی می شود به موثر بودن افزایش یافته بازاریابی.
گرچه هرچه فرهنگ بازاریابی، یک پیش بینی کنندۀ خاصی از موثر بودن بازاریابی محسوب می شود ،نتایج بعدی نشان می دهد که استحکام و قدرت یک فاکتور فرهنگی خاص بنا به بعد موثر بودن خاص، تغییرات، برای مثال ارتباطات درونی و داخلی، پیش بینی کننده قوی است از جهت گیری های استراتژیک و ضعیف ترین پیش بینی کنندۀ کارایی عملیاتی است. از اینرو، فرض می نماییم: موثر بودن بازار یابی به همان طریقی تحت تاثیر قرار میگیرد که هر چند از فرهنگ بازاریابی تحت تأثیر قرار دارد. این از بازاریاب می خواهد که تصمیم بگیرد کدام مولفه های موثر بودن بازاریابی که اهمیت بیشتری دارند. اگر کارایی عملیاتی در اولویت اول باشد پس یک فرهنگ باید طراحی شود و ترسیم باید که برآموزش کارمند، شیوه، فروش و تشویق حساب های جدید، سازماندهی و شیوه و روش حرفه ایس و سازمانی کارمندان و تأکید ورزند. از سویی دیگر، اگر یک نسخه قوی مشتری، مولفه اصل موثر بودن باشد که در اولویت قرار گیرد پس فرهنگ شرکت باید وظیفه فروش ، سازماندهی و سرعت و فرآوردهای، متمرکز شده باشد. مدیران ارشد ما در بازاریابی خدماتی نیز بایستی به اجرا در آوردن شاخص های موثر بودن و سود مندی و فرهنگ، بازاریابی را در شرکت های خودشان ،مد نظر قرا دهند. به طور دوره ای، باید از کارمندان خواسته شود به یکسری سوال های طراحی شده پاسخ دهند تا ادلاک آنها از اهمیتی که شرکتشان برای فرهنگ بازاریابی قایل هستند، و درک آنها از فرهنگ بازاریابی ایده آل یا مطلوب، ارزشیابی شود. برای کنترل تغییرات در ادراک های کارمندان در طرح زمان، اقدامات اندازه گیری و سنجش بایستی به کار گرفته شود که بتواند یک سیگنال هشدار از مشکلات ارائه دهد ضمن اینکه کار بدون بازار یابی را در نظر داشته باشد.
تفسیر های نهایی:
علاوه بر وجود مشکلات سرپرستی، مشکلاتی نیز در ارتباط با تحقیقات وجود دارند. نخست انکه، اگر چه یافته های این مطالعه، نشان می دهند که رابطه کارآمد بودن فرهنگ بازاریابی به نحوه ناداری، در سر تا سر صنایع مختلف خدماتی قوی و مستحکم می باشد، انعکاس ها با دیگر صنایع خدماتی و صنایع غیر خدماتی ، مطلوب نظر خواهد بود_ دوم آنکه، یافته های این بررسی برای مطالعات طولی، دارای مشکلات و پیچیدگی هایی است. تحقیقاتی که ماهیت در حال تغییر و تأثیر فرهنگ بازاریابی را در طی زمان ارزیابی کند، مورد نظر می باشد. پاسخ به سوالات ذیل لازم می باشد: آیا اهمیت فرهنگ بازاریابی در طی زمان و یا مکان، تغییر می کند؟ اگر چنین است، چطور؟ آیا رابطه بین فرهنگ بازاریابی و کارآمد بودن در طی زمان و مکان ثابت می باشد به کدام بُعد خاص فرهنگ بازاریابی بیشترین تأثیر و قدرت را در طی زمان دارد؟
و سر انجام اینکه، بررسی های میان فرهنگی که رابطه های بررسی شده در این مطالعه را مورد پژوهش قرار می دهند هم جالب هستند و هم مفید. آیا فرهنگ بازاریابی یک شرت، با کار آور بودن و موثر بودن بازاریابی در جوامع دیگر از قبیل اروپا، کانادا و ژاپن ارتباط دارد؟ کدامیک از ابعاد ویژۀ مخصوص فرهنگ بازاریابی در فرهنگ های متفاوت غالب می باشند و مشکلات و پیچیدگی های حاصل شده برای بازاریاب های خدماتی آمریکایی کدام ها هستند؟
پاسخ به این سوالات و سوالات دیگر می بایست ثابت شوند که در بازجویی پیوسته برای یک مزیت رقابتی تعلیق یافته در حیطه بازاریابی جهانی بی ارزش می باشند.
سایر محصولات :
بازارایابی
بازارایابی ...
مقاله درباره زبان برنامه نویسی HTMLمقاله درباره زبان برنامه نویسی HTML...
باران اسیدیباران اسیدی...
مقاله درباره زبان برنامه نویسی ASPمقاله درباره زبان برنامه...
دانلود پاورپوینت راهبردهای حل مساله .دانلود پاورپوینت راهبردهای حل مساله...
بادگیر 13 صبادگیر 13 ص...
ایمانوئل کانت 34 صایمانوئل کانت 34 ص...
مقاله درباره زبان آموزی ورشد گفتار 18صمقاله درباره زبان آموزی ورشد گفتار...
دانلود راهبرد حذف حالت های نامطلوب .دانلود راهبرد حذف...
مقاله درباره زباله های سوخت هسته ایمقاله درباره زباله...
مقاله درباره زباله طلای کثیف 20 صمقاله درباره زباله...
دانلود تحقیق پیامبر اسلامدانلود تحقیق پیامبر...
دانلود پاورپوینت خودسنجی و همسال سنجی .دانلود پاورپوینت خودسنجی و همسال سنجی ....
مقاله درباره زاویه انحراف از راه تودهمقاله درباره زاویه انحراف از راه توده...
ایجاد پورتال با استفاده از نرم افزار share point 81 صایجاد پورتال با استفاده از...
ایزولاسیون رطوبتی 21 صایزولاسیون رطوبتی 21...
مقاله درباره زانوی عقب رفتهمقاله درباره زانوی عقب رفته...
دانلود پاورپوینت در مورد حمایت .دانلود پاورپوینت در...
ایروبیکایروبیک...
مقاله درباره زانوی ضربدری و پرانتزیمقاله درباره زانوی ضربدری و...
مقاله درباره زانو دردمقاله درباره زانو درد...
دانلود پاورپوینت درس مطالعات اجتماعی پنجم درس راهها .دانلود پاورپوینت درس مطالعات اجتماعی پنجم...
اینترنت، ابزاری کارآمد در خدمت تبلیغاتاینترنت، ابزاری کارآمد در خدمت تبلیغات...
ایمنی و بهداشت محیط کار2ایمنی و بهداشت محیط کار2...
مقاله درباره ز ما نیست آن که دنیای خود را برای دینش ودین خود را برای دنیامقاله درباره ز ما...
دانلود پاورپوینت ریاضی اول تم 24 .دانلود پاورپوینت ریاضی اول...
مقاله درباره رئیـس المحـدثیـن، شیخ صـدوق 14 صمقاله درباره رئیـس...
ایمنی و بهداشت محیط کارایمنی و بهداشت محیط کار...
مقاله درباره زندگینامه حضرت معصومهمقاله درباره زندگینامه حضرت معصومه...
دانلود پاورپوینت ریاضی اول تم 23 .دانلود پاورپوینت ریاضی اول تم 23...
مقاله درباره زبان شناسیمقاله درباره زبان شناسی...
دانلود پاورپوینت ریاضی اول تم 22 .دانلود پاورپوینت ریاضی...
مقاله درباره روان درمانی چیستمقاله درباره روان درمانی...
مقاله درباره زندگینامه نامداران ایرانمقاله درباره زندگینامه نامداران...
دانلود پاورپوینت ریاضی اول تم 21 .دانلود پاورپوینت ریاضی اول تم...
مقاله درباره زندگی خمینیمقاله درباره زندگی خمینی...
دانلود پاورپوینت ریاضی اول تم 20 .دانلود پاورپوینت ریاضی اول تم 20...
ایمنی و بهداشت صنایع غذاییایمنی و بهداشت صنایع غذایی...
مقاله درباره زندگینامه آیت الله خامنه ایمقاله درباره زندگینامه...
مقاله درباره زیر سطح زمینی که ما برآن گام می گذاریم بـر خــلاف سطــــح سمقاله درباره زیر سطح زمینی که...
دانلود پاورپوینت ریاضی اول تم 19 .دانلود پاورپوینت ریاضی اول...
ایمنی در صنعت2ایمنی در صنعت2...
مقاله درباره زندگیمقاله درباره زندگی...
دانلود پاورپوینت ریاضی اول تم 18 .دانلود پاورپوینت ریاضی اول تم...
ایمنی در صنایعایمنی در صنایع...
مقاله درباره زندگینامه نیلز بورمقاله درباره زندگینامه نیلز بور...
مقاله درباره زبان فارسیمقاله درباره زبان فارسی...
دانلود پاورپوینت ریاضی اول تم 17 .دانلود پاورپوینت ریاضی...
مقاله درباره زندگینامه میرزا تقی خان امیرکبیرمقاله درباره زندگینامه میرزا تقی خان امیرکبیر...
دانلود پاورپوینت ریاضی اول تم 16 .دانلود پاورپوینت ریاضی اول تم...
پایان نامه کارشناسی ارشد --طراحی مجتمع تجاری- تفریحی با رویکرد تکنولوژی سازه***توجه : قیمت واقعی : 800000 تومانشناخت و طراحی معماری روستا -پروژه کامل روستای قلات
تاثیر اقلیم منطقه بر روی طرح و شکل ساختمان های سیستان
پروژه روستای کافی الملک
مقاله مبلمان شهری
پایان نامه کارشناسی ارشد -- طراحی مجتمع سینمایی --توجه: قیمت واقعی :800000 تومان
پایان نامه کارشناسی ارشد --طراحی مجتمع تجاری- تفریحی با رویکرد تکنولوژی سازه***توجه : قیمت واقعی : 800000 تومان
کلمات کلیدی :رای فرهنگ ازاریابی همیت فرهنگ ازاریابی ازاریابی قایل هستند فرهنگ ازاریابی قایل أثیر فرهنگ ازاریابی فرهنگ ازاریابی موثر ودن ودن ازاریابی یطه غرافیایی رکت های ایز رکت رای فرهنگ ازاریابی فرهنگ دماتی یافته غرافیایی مشکلات نتایج مدیران مطلوب
- ۹۶/۰۹/۱۳